چه داروها می توانند برای کاهش سطح بالا Creatanine در بیماری های کلیه استفاده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه داروهای می توان برای کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی استفاده می شود؟ در واقع، fatest راه برای کاهش levle کراتینین بالا دیالیز است، اما برای افراد مبتلا به هیچ سطح کراتینین بیش از حد بالا، بدون نیاز به آن را وجود دارد. داروها مانند cilostazol می توان برای آن کاهش، به جز که داروهای چینی مانند مریم گلی miltiorrhizae، اسطوخودوس لوئی، و آماده سازی palmatum سرما خوردگی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش سطح کراتینین.

کراتینین چیست؟

دانستن روشن است کراتینین برای کاهش آن مفید است، بنابراین لازم است به آن را می دانم. کراتینین ماده ای است که توسط تجزیه کراتین، پروتئین ماهیچه در داخل بدن تولید می شود. کراتینین تولید شده در بدن از طریق کلیه ها دفع می شود. در حالی که بیشتر از کراتینین در کلیه فیلتر، یک بخش کوچک از آن را ممکن است در خارج از بدن از طریق ادرار منتقل می کند. گاهی اوقات، میزان کراتینین در خون ممکن است بزرگ. این اتفاق می افتد معمولا زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند. عملکرد نامناسب باعث فیلتراسیون نامناسب.

آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی وجود دارد؟

برای این سوال، پاسخ مثبت است. رژیم غذایی مناسب در برخی از درجه مفید است. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین بالا، شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود را. شما می توانید تغذیه خود و یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می تواند به شما در ساخت برنامه رژیم غذایی کمک کند.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/4001.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، چه داروها می توانند برای کاهش سطح کراتینین بالا استفاده می شود ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: